Wednesday, November 4, 2009

DATARAN GEMENCHEH di KG TENGAH





DATARAN Gemencheh di Kg Tengah telah hampir siap sepenuhnya tidak lama lagi .
Mungkin sudah 90 peratus siap dan apabila kerja-kerja terakhir termasuk pembersihan selesai , akan terserlahlah keindahan dan ke gah an dataran itu .
Tak sangka , dari padang yang dipenuhi tahi lembu satu ketika dulu , boleh kelihatan begitu indah dan bakal menjadi mercu tanda bagi pekan kecil Gemencheh .
Adalah menjhadi tanggung jawab kita semua untuk mengekalkan dan memastikan kemudahan yang disediakan kerajaan itu digunakan sepenuhnya dan dijaga sebaiknya .
Jika tidak , sudah pasti manfaatnya kepada orang ramai tidak akan tercapai dan hasrat kerajaan untuk menyediakan kemudahan awam kepada rakyat , akan tinggal angan-angan sahaja .
Tahniah kepada penduduk Kg Tengah dan kerajaan atas pembinaan dataran itu .


2 comments:

  1. Nampak macam projek yang membazir je...Nampak 'Gah' tapi kosong...Mahal belanjanya tu...

    ReplyDelete
  2. pado den projek ni tak membazir sobab dgn adonyo dataran ni dapek r ia menjadi Trademark DATARAN KG TENGAH pado orang2 luar.bilo ado majlis/aktiviti dataran tu akan menjadi tumpuan.jadi kebersihan perlu la dijago sebilang maso.indahkan dataran tu dgn aktiviti yang berfaedah.pado jawatankuaso kg add2 la gambar terbaru (lates) pamandangan /suasano kg tongah.den tengok gambar lamo jo.bukan apo den rindu tul kek kg tongah.kuargo den dah duk kek kg tongah tu ado kek hampir 30 thn.ni dh lamo tak balik dongar macam2 dah kg tongah dah maju.bagus sangat.pado dato-dato terima kasih banyak memajukan kg tongah.wslm....

    ReplyDelete