Wednesday, November 11, 2009

BAHULU KG TENGAH , SEDAP !!!!


SIAPA yang sudah menikmati bahalu Kg Tengah , pasti mengakui bahawa kueh bahulu itu memang sedap .

Kalau pun tidak sampai menjilat jari , tapi setidak-tidaknya kueh bahaulu tersebut lembut , sedap dan begitu menyelerakan sekali .
Rugi jika tidak menikmati kueh bahulu itu bersama dengan kopi o .
Mentua lalu belakang pun tidak perasan , begitu punya sedap .
Kalau berhajat nak membelinya , sila berhubung dengan Pengerusi JKKK Tok Jo untuk buat pesanan .
Biasanya pagi pesan , petang sampai , lain lah kalau pesanan itu terlalu banyak atau tempahan yang diterima melebihi pengeluaran .
Jangan tunggu lagi , pesan lah sekarang ...

3 comments:

  1. salamm..
    saya en. azlan dari kolej komuniti tampin..bagaimana jika saya ingin menghubungi pihak tuan untuk lain-lain urusan berkaitan kuih bahulu ni. Saya berminat untuk menjalankan kursus pendek teknik membuat bahulu. Jika pihak tuan boleh menghubungi saya, saya amat berbesar hati. Ni no telefon saya: 06431 6029 / 012-7222066

    ReplyDelete
  2. salam,

    jemput singgah http://pemudaumnotampin.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum, saya amat kecewa kerana pihak tuan telah menggunakan gambar di neosentuhan.com.my tanpa kebenaran dari pihak sepatutnya untuk tujuan peribadi. tidak kah pihak tuan sedari yang saya boleh menyaman di atas ketidak profesionalan pihak tuan dalam menjual produk sendiri. Terima Kasih

    ReplyDelete