Thursday, August 27, 2009

KG TENGAH JOHAN ADC 2009

JKKK Kg Tengah berjaya di nobatkan sebagai JOHAN Anugerah Desa Cemerlang (ADC) peringkat daerah Tampin tahun ini .

Tahniah kepada semua ahli JKKK dan penduduk yang memberikan kerjasama dalam menjayakan majlis penghakiman ADC lalu .

Pengerusi JKKK Tok Jo( pegang mikropon) sedang memberikan taklimat kepada panel hakim

Pengerusi dan ahli panel ADC sedang membuat penghakiman
Penghulu Mukim Tok Zainal menjadi pengerusi panel hakim banyak membantu dalam menjayakan kejayaan Kg Tengah dalam ADC kali ini .

Begitu juga dengan pihak Kemas yang sentiasa memberikan kerjasama dalam menjalankan berbagai kursus dan aktibiti untuk kemudahan penduduk kampung .

Kita perlu pertingkatkan persediaan kita untuk menghadapi ADC peringkat negeri pula dan insya-Allah , ADC peringkat kebangsaan jika terpilih mewakili Negeri Sembilan .


SELAMAT DATANG AHLI PANEL KE KAMPONG TENGAH GEMENCHEH

2 comments:

  1. Tahniah atas kejayaan merangkul pingat kecemerlangan tersebut. teruskan usaha dengan kental. kejayaan Kg Btg Rokan tahun hadapan.. hehehehe...
    Tahniah gak dapat wujudkan blog, harap sama2 kita berkongsi suka duka.. insyaallah..

    ReplyDelete
  2. Selamat maju jaya kepada semua AJK dan penduduk setempat.Kampung kita telah mendapat perhatian di mata rakyat serta pemimpin kita .sekiranya kampung ini dapat wujudkan/mantapkan lagi program inap desa (Homestay) lagi lebih bermakna dan menfaat bagi penduduknya yang mana kampung ini punyai produk eco dan agro tourism serta kemampuan masyarakat kampung mewujudkan apa-apa aktiviti dan jika AJK atau masyarakat kampung ini ingin berkongsi pengalaman dalam pembangunan projek homestay ini saya sedia membantu. .Daripada anak jati kampung Tengah Gedok-Abd.Aziz Bin Bulin,Seteausaha homestay negeri P.Pinang / Penyelaras program homestay Teluk Bahang.P.Pinang.

    ReplyDelete